جناب آقای تابش اردکان را به چند می فروشید؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم بقیه استان را چه فرض کرده اید ؟


سردبیر -جلالی:امروز با ناباوری تمام خبری را در یزدفردا دیدم با عنوان " تهدید تند تابش:هرگونه تصمیم نسنجیده با واکنش مردم اردکان و در صورت بروز این اتفاق درخواست الحاق به اصفهان را می کنیم

جناب مهندس تابش نماینده محترم شهرستان اردکان با اتکا به وکیل مجلس بودنشان مسئولین استان و مردم استان را تهدید نموده بودند !!!!که در صورتی که به حریم نمایندگی ایشان نیم نگاهی داشته باشند مردم مسلمان و محترم اردکان را به خیابانها خواهند کشاند و به نظر می رسد ایشان هنوز در عصر دقیانوس زندگی می کنند و نمی دانند در عصر ارتباطات ان روستایی منطقه سبز دشت هم می داند که شهرستان اردکان با 60 هزار جمعیت یک نماینده دارد و شهرستانهای خاتم(هرات ومروست)،بافق،بهاباد،مهریز،ابرکوه با بیش از دویست کیلومتر فاصله جغرافیایی و فرسنگها فاصله فرهنگی یک نماینده دارند !!!!

جناب مهندس تابش دولت و نظام و مردم تمام استان را به لشکر کشی و اغتشاش تهدید می فرمایید ؟به چه پشتوانه ای به خود اجازه می دهید همه را تهدید نمایید که به ترکیب خود ساخته ای که در زمان صدارات دائی جان بزرگوارتان و به همت نمایندگان بی تقاوت  دیگر قسمتهای استان که تنها قصدشان خوش خدمتی به رییس جمهور بود و بس،اگر نیم نگاهی داشته باشند مردم را به میدان خواهید آورد !!!!

جناب آقای تابش که به لطف دائی جان بزرگوارتان به یکباره از موتور سواری اسب سوار شده و مدرک دکترایتان را نیز با تلاش شبانه روزی وکالت توانستید دریافت نمایید کمی آهسته تر ،شنما خود قانون گذار این مملکتید !!به مردم فرمان ،نافرمانی دادن عین بی قانونی است!!!!

چرا میبد و بافق و خاتم و مهریز و بهاباد و ابرکوه و شهر مرکز استان با ده برابر جمعیت شهر خود را هیچ فرض کرده و فکر می کنید قرار است که همه مردم استان  همانند زمان اصلاحات در برابر زیاده خواهی های جنابعالی نه مردم شریف ارکان کوتاه بیایند !!!

چرا منطقه سبزدشت بافق بایستی 30 سال بعد از انقلاب را تنها با درخواست احداث راه خاکی قدیمی خود بگذرانند و شما در عوض هر آنچه را که اراده کردید بتوانید انجام دهید .

جناب آقای تابش اگر می بینید مردم منطقه سبزدشت و یا روستاهای دور دست شهرستان خاتم و ابرکوه در فلاکت بسر می برند تنها نتیجه حکومت همفکران شما بر آنها بوده است که همه استان را در خانواده جنابعالی خلاصه کرده اند و هر آنچه که خواستید همان شد و آنها تنها بدردزمان جنگ می خوردند و بس !!!

جناب آقای تابش مردم اردکان شریف تر از آن هستند که با تحریک جنابعالی برای دستیابی دوباره شما به قدرت همراهی نمایند و حق هزاران روستایی استان را بخواهند غصب نمایند !!!

جناب آقای تابش شما تقصیر ندارید مقصر فرماندار محترم اردکان است که تا زمانی که در تربیت بدنی استان بودنداز تربیت بدنی نه نامی بود و نه فعالیتی و جالب است که همه بدانند براساس امارهای کذایی مدیران اسبق تربیت بدنی استان که فرماندار فعلی اردکان هم چند سالی بر مسند ان تکیه زده بودند سرانه ورزشی رضوانشهر صدوق بالاترین سرانه ورزشی کشور بودوبه همین روال کل استان بالاترین امار امکانات و فضاهای ورزشی استان را در کشور به خود اختصاص داده بود و کمترین بودجه های عمرانی ورزشی به استان یزد اختصاص می یافت و به لطف مدیرکل پرکار جدید با هزار مشقت امارهای کذایی همه  مدیران گذشته اصلاح گردید و تازه ثابت شد که یزد فقیر ترین کشور از لحاظ فضای ورزشی است .

بله فرماندار محترم اردکان تنها از فرمانداری پست فرمانداری را یدک می کشند تا یک کلاس مدرسه هم اگر در اردکان بخواهد افتتاح شود جنابعالی افتتاح خواهید کرد و فرماندار محترم اردکان هم تدارکاتچی جنابعالی گردیده اند و همه خدمات دولت نهم و دهم در اردکان را هم به نام خود ثبت نموده اید و انگار نماینده مجلس مجری است و نمایندگان دولت در این شهرستان هیچ کاره و تمام بودجه و کارهای دولت را جنابعالی مدیریت می نمایید نه دولت ؟؟؟؟/

 

جناب آقای تابش تاسف بار ترین قسمت مطلب تهدید جنابعالی برای پیوستن به اصفهان است ،بله همه در زمان جناب خاتمی هم می گفتند که استان یزد چرا نباید به اندازه استانهای دیگر اعتبار حق خود را دریافت نماید و چرا رفسنجان در دوره هشت ساله ریاست جمهوری اقای هاشمی باید بشود رفسنجان اما یزد حتی برای اوردن اب نیز باید خود هر آنچه دارد حراج نماید و بتواند آب برای حیات خود را به یزد منتقل نماید ؟

جناب اقای تابش خدمات دولت نهم و دهم را از عملکرد خود حذف نمایید و آمار عملکردتان را به مردم استان اعلام نمایید تا همه متوجه شوند که چه گذشته است بر استان ؟

جناب آقای تابش شهر یزد هم در دولت نهم و دهم نقشه اش تغییر کرده است ؟شهر یزد بود ویک زیر گذر و یک روگذر و در حال حاضر به لطف دولت عدالت محور10 روگذر و زیر گذر احداث گردیده است و یا در دست اجرا دارد !!!

جناب آقای تابش بیچاره یزد و یزدی که هرکس در این استان فشنگ تهدیدش جداشدن از یزد است آیا براستی این است کل احساستان نسبت به استان که مدیران استان و مردم را تهدید به جدا کردن اردکان از استان می کنید ؟

مگر اردکان ملک میراثی جنابعالی است که اینگونه بی پروا به فرهنگ و مردمش توهین می نمایید و آنان را ،ریشه تاریخیشان را به خاطر رای آورن خود حاضرید به هیچ بفروشید و از فردا اصفهانی شوید ؟؟/

 

نه جناب تابش ،یزد یعنی اردکان ،یزد یعنی بافق،یزد یعنی هرات و مروست ،یزد یعنی میبد،یزد یعنی ابرکوه ،یزد یعنی طبس،یزد یعنی عشق آباد ،یزد یعنی بهاباد،یزد یعنی سبزدشت،یزد یعنی دهشیر و سانیج و ده بالا و طزرجان و عقدا و احمد آباد و ندوشن و نصرآباد وتفت و نیر و سخوید و هزاران آبادی که اجدادمان صدها سال تلاش کردند تا با عرق جبین خود آنها را زنده نگهدارند و به یزدی بودنشان افتخار ؟

جناب آقای تابش اردکان را به  اصفهانی ها چندمی فروشید؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا